Vi har samlet svar på spørsmål om koronavirus på denne siden. Vi oppdaterer regelmessig innholdet på siden (oppdatert 21.10.2020).
Er deres verksteder åpne?
Sikkerheten til våre kunder og ansatte er veldig viktig for oss. Vi følger situasjonen rundt koronaviruset nøye og har satt opp rutiner for personalet som er i tråd med ekspertenes anbefalinger. For øyeblikket er verkstedene våre åpne i henhold til normal åpningstid. Du kan også få vurdert skadene på bilen din ved å sende oss bilder av skaden.
Er det endringer i verkstedets tjenester?
Nei, vi betjener våre kunder med samme kvalitet som alltid. For å sikre sikkerhet har vi implementert helse- og hygienemetoder i samsvar med myndighetenes anbefalinger.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke kan forlate eller hente bilen på grunn av sykdom?
Kontakt ditt lokale verksted for å avtale henting eller retur.
Kan jeg endre den eksisterende reservasjonen fordi jeg er bekymret for coronavirus?
Det er forståelig at situasjonen er bekymringsfull. Sjekk forholdsreglene i de andre svarene våre, så vel som alternativet hvor vi ordner med henting og avlevering. Hvis du fortsatt trenger å endre bestillingen din, kan du kontakte verkstedet direkte.
Hvordan forhindrer Werksta spredning av viruset?
Vi følger instruksjonene fra myndighetene nøye, og informerer og følger opp verkstedene våre hver dag.