I Werksta gjør vi vårt beste for at reparasjon av en skade på bilen din skal være så enkel som mulig. Du kommer til oss, vi vurderer skadeomfanget, får godkjenning fra forsikringsselskapet om nødvendig og reparerer bilen. Våre reparatører og ansatte er profesjonelle fagfolk som virkelig bryr seg om bilen din og er stolte over kvaliteten på arbeidet som gjøres. Så du kan være sikker på at bilen din er like trygg etter reparasjonen som den var før skaden oppsto.

Reparasjon av lakk og kollisjonskader samt frontruter er vår spesialitet

Hos oss på Werksta får du enkel hjelp med alle slags skadereparasjoner av karosseri, lakk og kollisjonskader på bilen din. Å reparere steinsprut i frontruten og bytte frontruter er også noe vi er eksperter på. Vi reparerer eller bytter ut alle deler som har blitt skadet i forbindelse med en kollisjonsskade. Lakkering av bilen utføres alltid på våre egne lakkverksteder.

Når vi reparerer, tenker vi alltid på hva som er best for deg og miljøet, fordi det er best for oss alle. Vi bytter ikke deler unødvendig, utfører ikke unødvendig arbeid men reparerer alt som må repareres. Vi går imidlertid aldri på kompromiss med sikkerheten. Det gjør at du kan være sikker på at bilen din vil være like trygg etter en reparasjon som den var før ulykken.

Og du, det spiller ingen rolle hvilket forsikringsselskap du er kunde hos eller hvilket bilmerke bilen din har – vi reparerer for alle bilister uavhengig av bilmerke.
Så hva ville verden tapt hvis Werksta ikke eksisterte? Selvfølgelig ville biler fortsatt bli reparert, men kanskje ikke like raskt, enkelt og med like god kvalitet?

Over 90 verksteder i Norden

  • Grunnlagt i Sverige i 2015
  • Over 100 verksteder i Norden
  • Mer enn 7 400 biler repareres i året i Norge
  • Werksta sysselsetter over 1 200 ansatte og omsatte for over 2,2 milliarder svenske kroner i 2022
  • Høy kvalitet og god kundeopplevelse i fokus
  • Samarbeider med alle forsikringsselskaper
  • Reparerer alle bilmerker og modeller
  • Del av Werksta Group

Vi går aldri på kompromiss med kvalitet eller miljø når det gjelder reparasjonsarbeidet vårt

Kvalitet er noe som ikke kan bevises med påstander. Kundeopplevelser på den annen side bekrefter vårt arbeid og vårt rykte.

Det at de fleste forsikringsselskaper og bedriftskunder benytter oss, indikerer at våre kunder er fornøyd med kvaliteten på det vi gjør. Vi følger alltid produsentens retningslinjer, som betyr at fabrikkgarantien på bilen opprettholdes.

Ulykker skjer, men så lenge det bare er en bulket karosseriplate eller en ødelagt frontrute, glemmes skaden vanligvis så snart den er reparert. Selv om det ikke er spesielt morsomt for deg å måtte håndtere noe så kjedelig som å få reparert en skadet bil, gjør vi i Werksta vårt beste for å gjøre prosessen så smidig som mulig for deg.

Vår ambisjon er å være bransjens mest bærekraftige selskap

Vi har identifisert fire viktige områder som vi er spesielt oppmerksomme på når det gjelder å redusere miljøbelastningen. Disse er; bruk av reservedeler, bruk av kjemikalier, energiforbruk og avfallshåndtering.

Vårt samfunnsansvar synse godt i våre verdier. Mennesker, Kvalitet, Ærlighet og Respekt er sunne verdier som gjør at våre ansatte har det bra og trives på jobben. Noe som igjen fører til fornøyde kunder. Vi tar ansvar for våre handlinger og leverer i tide. Det gjenspeiles i kvaliteten på reparasjonsarbeidet og sikkerheten på arbeidsplassene våre.

Vårt arbeid med eierstyring og selskapsledelse tar sikte på å sikre ansvarlig handling både internt og med våre partnere. Les mer om vårt bærekraftsarbeid her.

Vår kundeservice hjelper deg gjerne.