Slik blir det gjort — vi setter bilen din i stand!

For å kunne reparere bilen din, vil vi først undersøke hva som må repareres. Dette gjør vi under en skadetaksering. Kontrollen koster ingenting for deg som ønsker skaden utbedret.

Du kan bestille tid på nettet eller gjøre en digital skadetaksering. Det spiller ingen rolle hvilket forsikringsselskap du er kunde av eller hvilket bilmerke du har – vi betjener alle bilister.

1.

Det begynner med en skadetaksering

Du er alltid velkommen til å komme og gjøre en skadetaksering også uten timebestilling, dvs. når det passer deg. Finn det nærmeste verkstedet.

Asset 8

Hva gjør vi skadetakseringen?

• Skadetakseringen blir unnagjort på ca. 20 minutter.
• Vi sjekker skadeomfanget og nødvendige reservedeler
• Vi lager et kostnadsanslag til forsikringsselskapet ditt
• Vi bestiller time for reparasjon av bilen
• Ved behov ordner vi en erstatningsbil mens bilen din er på verkstedet

Asset 8

Har du meldt om skaden til forsikringsselskapet ditt?

Asset 6

Det er bra. Vi trenger bare skadenummeret du fikk oppgitt fra selskapet. Vi leverer de nødvendige informasjoner og kostnadsanslaget til forsikringsselskapet ditt når skadetakseringen er gjort.

Asset 6

Ingen problem. Ved behov hjelper vi deg med å fylle ut en skademelding. For å erstatte skaden trenger forsikringsselskapet ditt en melding om skaden.

2.

Vi reparerer bilen din

Ta bilen din til reparasjon på det avtalte tidspunktet. Vi tar oss av resten og reparerer bilen din slik at den er like sikker som før skaden. I mellomtiden kan du konsentrere deg om andre ting!

Asset 8

Hva gjør vi under reparasjonen?

• Vi reparerer bilen din nøyaktig etter bilprodusentens instrukser
• Garantien på bilen din blir alltid beholdt
• Vi utfører lakkering i vårt eget lakkeringsverksted
• Her finner du eksempler på våre reparasjonsmetoder

3.

Du får beskjed når bilen din er ferdig

Vi sender deg en SMS eller ringer deg når bilen din er klar til å bli hentet.

Asset 8

Hvordan har vi lykkes?

• Du kan gi en vurdering på våre tjenester i skalaen fra 1 til 10 ved å svare på SMS-en som vi sendte
• Du kan også gi oss tilbakemeldinger via nettet eller ved å ringe til 800 25 161

Ja. Så enkelt er det.

1) Skadetaksering

For å få bilen din i stand igjen avklarer vi først hva som bør repareres. Dette gjør vi gjennom en skadetaksering. Der sjekker vi skadeomfanget, eventuelle behov for reservedeler og bestiller reparasjonstimen for bilen din. Vi leverer også de nødvendige informasjoner og beregninger til forsikringsselskapet ditt. Du kan ta bilen din til skadekontroll hos oss når som helst i løpet av avdelingens åpningstider.

Det har ingenting å si hvilket forsikringsselskap du er kunde hos eller hvilket bilmerke du kjører — vi er et reparasjonsverksted for alle forsikringsselskap og bilmerker.

2) Bilreparasjon

Våre reparasjonsløsninger tar alltid hensyn til både deg og miljøet, siden det som er fordelaktig for dere er også bra for oss. Vi skifter ikke deler unødvendig, det blir ikke gjort unødvendig arbeid og alt som kan repareres blir også reparert. Vi firer aldri på sikkerheten. Du kan være sikker på at etter reparasjonen er bilen din like sikker å kjøre som den var før skaden.

3) Henting av bilen

Når bilen din er klar til å bli hentet ringer vi deg eller sender en SMS.

Vår kundeservice hjelper deg gjerne.