For å få bilen din i stand igjen avklarer vi først hva som bør repareres. Dette gjør vi gjennom en skadetaksering. Under skadetakseringen sjekker vi skadeomfanget, eventuelt behov for reservedeler samt bestiller time for bilen din til selve reparasjonen. Med det samme ordner vi de nødvendige informasjoner og beregninger til forsikringsselskapet ditt.

Hva gjør vi skadetakseringen?

1.

Under skadetakseringen undersøker vi skaden på bilen din og bestiller eventuelle reservedeler. Slik er reservedelene klar når du tar bilen din til reparasjon.

2.

Vi leverer all nødvendig informasjon og beregninger til forsikringsselskapet ditt. Hvis du betaler reparasjonen selv, gir vi deg et kostnadsoverslag for arbeidet. Ved behov hjelper vi deg med å fylle ut en skademelding til forsikringsselskapet ditt.

3.

Vi reserverer en time til bilen for reparasjon. Ved behov ordner vi en erstatningsbil via bilutleiepartnerne våre.

Vi er der for alle bilister

Det har ingenting å si hvilket forsikringsselskap du er kunde hos eller hvilket bilmerke du kjører
– vi er et reparasjonsverksted for alle forsikringsselskap og bilmerker.

Vår kundeservice hjelper deg gjerne.