Ekstrahjelp til kundemottak med gode IKT kunnskaper

Vi er inne i en spennende fase for fremtiden og søker nå en ekstrahjelp til kundemottak som trives i en hektisk hverdag. Er du serviceinnstilt, trives i andre menneskers selskap? Da er du den vi søker!

Arbeidsoppgaver

  • Kundebehandling
  • Bistå ved installasjon, samt vedlikehold av nettverk og programvare, inklusive diagnoseutstyr
  • Vedlikehold av PCer tilpasset verksteddrift
  • Bistå med henting/levering av biler hos kunde

Ønskede kvalifikasjoner

  • Meget god kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig (norsk og engelsk)
  • Gode IKT kunnskaper og erfaring
  • Erfaring med kundebehandling
  • Må være over 18 år og ha førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Kan jobbe selvstendig, men også samarbeide med vår dataleverandør – Waveit
  • Nøyaktig og effektiv
  • Strukturert og ansvarsbevisst
  • Fleksibel

For å søke eller hvis du har spørsmål:
Ved evnt. Spørsmål om stillingen ring: 61 33 89 00
Søknad og CV sendes til daglig leder Lene Cicilie Rud på e-post: lene.rud@werksta.no
Søknadsfrist: snarest


Werksta Hadeland AS er en del av Nordens ledende skadeverkstedkjede med over 60 verksteder i Sverige, Finland og Norge. I Norge er det 6 verksteder. Werksta Hadeland er vi i dag 25 ansatte fordelt på lakk, karosseri, bilpleie og administrasjon. Vi har et høyt faglig nivå og reparerer alle typer skader og alle typer kjøretøy. Omsetning i 2020 var 40,1 mill.